Vespre Financer: invertir en el sector aereoespacial - Esdeveniments - IEF
4 juny 2019

Vespre Financer: invertir en el sector aereoespacial

Vespre Financer
  • Horari: 19h-20.30h
  • Lloc: IEF
  • Direcció: Av. Josep Tarradellas 123, 2a planta
  • Telèfon: 93 412 44 31
  • Email: ief@iefweb.org
  • Organitzador: The Crowd Angel & IEF

Fins avui,  The Crowd Angel ha finançat tot tipus d’operacions, des de models d’internet B2C com Glovo o Stayforlong, plataforma de programari B2B com Buguroo o Mabrian, i fins i tot una empresa de motosharing com Yego. En aquesta ocasió, ens presenten una oportunitat d’inversió molt singular, totalment diferent al que han fet fins ara i creiem que té un potencial difícil d’igualar.

The Crowd Angel s’ha proposat finançar PangeaAerospace, una empresa amb un any de vida que pretén enviar coets a l’espai. Adrià ArgemíCEO i co fundador, ens explicarà detalladament com pretenen liderar la pròxima generació de tecnologia de micro-llançadors basada en la reutilització i l’eficiència dels coets.

Per a entrar en context, comptarem amb una introducció per part d’Armant Tempesta, responsable de relacions internacionals en Thales-*Alenia Space, el major fabricant de satèl·lits europeu.

Vols assistir a l'esdeveniment?