IEF realitza un cicle de webinars financers per fer front a la crisi Covid-19 - Notícies - IEF
14 abril 2020

IEF realitza un cicle de webinars financers per fer front a la crisi Covid-19

Des d’IEF hem preparat un cicle de webinars gratuïts per aquestes setmanes de confinament. L’objectiu és fer una anàlisi de la situació actual de crisi desencadenada per la pandèmia del coronavirus, i contribuir en la reducció de la incertesa social i econòmica davant d’aquest nou paradigma des d’una vessant financera. 

Des d’IEF hem preparat un cicle de webinars gratuïts per aquestes setmanes de confinament.

L’objectiu és fer una anàlisi de la situació actual de crisi desencadenada per la pandèmia del coronavirus, i contribuir en la reducció de la incertesa social i econòmica davant d’aquest nou paradigma des d’una vessant financera.

Tenint en compte la complexitat del sistema econòmic-financer ens proposem realitzar una anàlisi des de diferents perspectives com són: les finances conductuals, gestionar la incertesa financera, l’assessorament financer, els mercats i les empreses.

Les sessions tindran 1h de duració (vàlida com formació per la recertificació EIA, EIP, EFA i EFP d’EFPA), distribuïda en 40 minuts d’explicació i 15-20 minuts de torn de preguntes i seran impartides per experts i professors IEF.

Per registrar-te només has de clicar l’enllaç i seguidament rebràs un email de confirmació.

 

Aquest és el calendari:

15 d’abril – LLiçons de les finances conductuals per l’actual crisi dels mercats

21 d’abril – Com fer front a la incertesa en la crisi sanitària, econòmica i financera

22 d’abril – Com poden les empreses fer front al Covid-19?

28 d’abril – Reptes per a l’assessor financer front el nou paradigma Covid-19

30 d’abril – La caiguda dels mercats financers i la seva volatilitad. Reptes i oportunitats

5 de maig – Anàlisi de les mesures adoptades a Espanya i Europa